A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel 90 országban működik. Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, 2014-ban tizedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, hetedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesültek díjazásban.
2014-ben a Business Superbrands Bizottság a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám, illetve az éves árbevétel alapján vizsgált és szűrt majd 4.000 vállalatot, valamint az iparági szövetségek és szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével választotta ki a legkiválóbb üzleti márkákat. A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság, stb) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat (mérlegadatok, eredmény-kimutatás), trendeket, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait.
A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz. Nem csak a marketing és kommunikációs szakma, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.
Válasz