Az Academy of Chocolate Awards nemzetközi versenyen, Brand Experience kategóriában nyert ezüst érmet a Sweetic. Az alábbi Transpack magazin cikk részletesen elemzi a díjazott terméket. Büszkék vagyunk partnereink sikereire és örülünk, hogy picit mi is hozzájárulhattunk ehhez a doboz elkészítésével.
Köszönjük a bizalmat!
Rangos versenyen bizonyított a hazai csoki és csomagolása
A Sweetic Csokoládé Manufaktúra Cacaology bonbonszettje ezüstérmet kapott az Academy of Chocolate Awards verseny Brand Experience kategóriájában, ahol nemcsak a csokit, hanem annak csomagolását is vizsgálják.
Impozáns és környezetbarát csomagolás
A magyar csokoládémesterek évről évre olyan rangos, nemzetközi versenyeken mérettetik meg magukat, mint a Great Taste Awards vagy az Academy of Chocolate Awards. Utóbbin újdonságnak számít a Brand Experience kategória, ahol nemcsak a csoki ízét és textúráját, hanem a kinézetét, csomagolását, tehát a teljes márkaélményt vizsgálják.
Nem kis eredmény tehát, hogy decemberben egyből az ezüstérmet vihette haza a Sweetic Csokoládé Manufaktúra Cacaology elnevezésű bonbonszettje, amely már környezetbarát, műanyagmentes csomagolásával is elismerő megjegyzéseket kapott a zsűritől.
A doboz nemcsak esztétikus, hanem edukációs célt is szolgál, ugyanis lépésenként mutatja be a madagaszkári kakaótermés feldolgozási folyamatát. Ezt tükrözi a három, különböző színekben megalkotott bonbon is. Az első igazi egzotikum, hiszen kakaógyümölcs nyers húsából készült – ismertette Zala Judit csokoládémester. A második bonbon a madagaszkári Sambirano völgyéről kapta a nevét, és a kakaó következő feldolgozási fázisát mutatja be, amikor is megkezdődik a napon történő szárítás, majd a pörkölés. Végül az utolsó fázist megjelenítő bonbon már a madagaszkári területre jellemző lágy, selymes, gyümölcsös ízvilágú csokoládét tartalmazza.
Forrás: A cikket összeállította Csomor Zsolt – Transpack.hu. Az eredeti cikket ide kattintva érheti el.